• Acasa
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
Articole Interesante - Revista online
  • Acasa
  • Lifestyle
  • Casa si Gradina
  • Actual
    • Sanatate
    • Economie
    • Afaceri
    • Educatie
    • Agricultura
    • Sport
  • Pentru ea
    • Frumusete
    • Ingrijire
  • Pentru el
    • Auto
  • Social
    • Familie
    • Relatii
  • Recomandari
  • Acasa
  • Lifestyle
  • Casa si Gradina
  • Actual
    • Sanatate
    • Economie
    • Afaceri
    • Educatie
    • Agricultura
    • Sport
  • Pentru ea
    • Frumusete
    • Ingrijire
  • Pentru el
    • Auto
  • Social
    • Familie
    • Relatii
  • Recomandari
No Result
View All Result
Articole Interesante - Revista online
No Result
View All Result
Home Sport
Favbet, o nouă identitate vizuală

Favbet, o nouă identitate vizuală

Succes Grup by Succes Grup
in Sport

Favbet, o nouă identitate vizualăCompania de pariuri Favbet vine în întâmpinarea clienților cu un nou vizual. Cu o experiență de peste 20 de ani în rândul pariurilor sportive din lumea întreagă, Favbet pune întotdeauna clientul pe primul plan și îi oferă acestuia o modalitate distractivă de petrecere a timpului liber.

Rebrandingul de astăzi își propune să aducă Favbet mai aproape de realitățile pieței și de percepția societății. De asemenea, acest eveniment vine în completarea unui obiectiv pe care Favbet și l-a setat pentru următorii ani: compania să fie una care operează pur în industria divertismentului, oferind clienților emoții și trăiri unice alături de preferații lor din teren. Evenimentul își propune să întinerească marca, să o facă mai modernă, mai interesantă și mai diversificată.

„Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții. Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Întețelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane.  Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat CEO FAVBET ROMÂNIA, Sergiu Burbulea.

Poziționarea noului brand se face la nivel global, în toate țările unde compania activează pe piața de gambling. În România, rebrandingul companiei a fost marcat printr-o conferință cu trei dintre ambasadorii mărcii: Adrian Mutu – Ambasador Favbet România, Ivan Rakitici – Ambasador Favbet Croația și Alexandr Hleb- Ambasador Favbet Ucraina.

“Mă bucur să fac parte din acest proiect. Îmi place să văd că o companie de pariuri apasă pedala de adrenalină și nebunie și pune accent pe distracția jucătorului din online. E important ca jucătorul care intră pe platforma Favbet să și rămână și să devină fidel. Partenerii mei de la Favbet pun mare accent pe jucătorul de astăzi și îi creează acestuia un mediu propice de petrecere a timpului liber”, a povestit Adrian Mutu.

“Intră în joc”. Este atât de simplu! Nu e asta ceea ce ne dorim cu toții? Să simțim adrenalina? Să trăim intensitatea jocului? Să experimentăm emoția câștigului. Nu mai cauta! Noul slogan Favbet și lansarea noii identității vizuale te aduce în mijlocul acțiunii, când deodată totul devine realitate. E o  experiență unică, simte acum esența pariului”, a declarant Ivan Rakitici.“

Ne dorim ca Favbet să devină o parte din viața publicului nostru. Este important pentru noi să fim responsabili social nu doar în ceea ce privește caritatea și responsabilitatea social corporatistă, ci și față de fiecare dintre clienții noștri.

 

 

 

ShareTweetPin
Previous Post

Remedii naturiste pentru colesterol ridicat

Next Post

Auto second hand Timisoara cu livrare la client

Succes Grup

Succes Grup

Related Posts

No Content Available
Next Post
auto second hand timisoara

Auto second hand Timisoara cu livrare la client

Revista online cu articole interesante despre ingrijire, lifesyle, fitness si dieta, relatii, auto, casa si gradina.

No Result
View All Result

Categorii

  • Afaceri
  • Auto
  • Casa si Gradina
  • Economie
  • Educatie
  • Familie
  • Frumusete
  • Gambling
  • Ingrijire
  • Lifestyle
  • Recomandari
  • Relatii
  • Sanatate
  • Sport

Advertoriale SEO. Comanda advertoriale Premium pe bloguri cu autoritate cu link-uri dofollow catre site-ul tau.

Statie ITP Brasov
Masini de vanzare Bucuresti

  • Acasa
  • Blog
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Politica de confidentialitate
  • Politica de utilizare cookie-uri
  • Termeni si conditii
  • Contact

facebook

© 2021 Articolweb.ro. Toate drepturile rezervate.

No Result
View All Result
  • Acasa
  • Lifestyle
  • Casa si Gradina
  • Actual
    • Sanatate
    • Economie
    • Afaceri
    • Educatie
    • Agricultura
    • Sport
  • Pentru ea
    • Frumusete
    • Ingrijire
  • Pentru el
    • Auto
  • Social
    • Familie
    • Relatii
  • Recomandari

© 2021 Articolweb.ro. Toate drepturile rezervate.

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe situl nostru web.

Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în setări.

Articole Interesante - Revista online
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.

Politică cookie-uri

More information about our Cookie Policy